Apie „Mokslo karuselės“ įkūrėjas

„Kartu su Lina įkūrėme mokyklą, kurioje buriasi šaunus laisvai dirbančių mokytojų-korepetitorių kolektyvas. Visi mokytojai turi ilgametę darbo patirtį dirbant mokyklose, taip pat korepetitoriais, ruošiant mokinius stojimui į gimnazijas, miesto ir šalies konkursams bei olimpiadoms, su įspūdingu žinių bagažu ir ne tik – gebėjimų įsiklausyti į vaiką, padėti jam pasiekti savo tikslus.“

- Tatjana

Tatjana Railienė

Esu Tatjana Railienė, viena iš „Mokslo karuselės“ įkūrėjų, 3 vaikų mama. Savo karjeros kelią pradėjau tarptautinėje audito ir mokesčių paslaugas teikiančioje įmonėje, dirbau su Lietuvos bei užsienio klientais. Vėliau dirbau tarptautinėje rinkos tyrimų paslaugų įmonėje, verslo reikalais teko keliauti po Rytų bei Centrinę Europą. Ir šiaip gyvenime teko nemažai keliauti – pastebėjau, kad kelionės labai praturtina mus iš vidaus.

Taigi, kai gyvenimas vienu metu suteikė galimybę su šeima laikinai išvažiuoti gyventi į Dubliną, Airiją, susidomėjau švietimu – teko ieškotis mokyklos vaikams bei priimti tam tikrus su mokykla susijusius iššūkius. Augindama mūsų jauniausiąjį mažylį, gilinausi į Airijos švietimo sistemos ypatumus, mokiau vyresnius vaikus anglų kalbos (sūnus iki išvykimo galėjo keliais sakiniais papasakoti apie save anglų kalba, dukra po lietuviško darželio pradėjo eiti į 1 klasę), nagrinėjau užduotis, varčiau vadovėlius, aiškinau gramatikos pratimus, susipažinau su mokymosi programėlėmis (kas buvo ypač aktualu covido metais) ir dar daugiau. Patirtis Airijoje leido suvokti, kaip svarbu padėti vaikui lemiamu momentu, kad jis nepamestų savo pradėto kelio, neprarastų smalsumo, motyvacijos, užsidegimo, noro pažinti ir išmokti. Apskritai adaptacija svetimoje šalyje pareikalavo nemažai laiko ir energijos, o kalbos nemokėjimas kartais varė į neviltį...

Grįžę į Lietuvą, „paragavome“ ir privačios mokyklos duonos – mažesnės klasės, dėmesys vaikui be abejo padėjo išlyginti per 3 gyvenimo Airijoje metus susidariusius švietimo sistemų skirtumus, grįžti į lietuvišką gyvenimo ir mokymosi ritmą. Vėliau perėjome į valstybinę mokyklą. Supratau vieną – visur yra savų niuansų. Ir daugumoje atveju visai nereikia drastiškų sprendimų – keisti gyvenimą, šalį, mokyklą, mokytoją norint, kad vaikas patirtų sėkmę. Kartais reikia tik truputį pagalbos – išklausyti, suprasti, sudėlioti veiksmų planą bei jo laikytis, patarti, motyvuoti ar pagirti už pastangas. Ir bus rezultatas – vaikas tvirčiau jausis per kontrolinius, džiaugsis aukštesniu įvertinimu, išlaikys egzaminą, įstos į svajotą gimnaziją, universitetą ir daugiau. Taip gimė idėja – kartu su puikiais savo srities profesionalais, patyrusiais mokytojais padėti vaikui lemiamais gyvenimo momentais pasiekti savo tikslus, mažus ar didelius.

Lina Barauskienė

Esu Lina Barauskienė, geografijos mokytoja ekspertė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui vienoje Vilniaus progimnazijų. Dabar, kai jau darbo patirtis yra didesnė nei 20 metų, drąsiai galiu teigti, kad nieko nėra svarbiau už mokytojo ir mokinio santykius. Jeigu juose išlaikoma abipusė pagarba, jeigu mokytojas mokinį padrąsina, išklauso ir suteikia vidinės jėgos stengtis – tai sėkmingi rezultatai garantuoti.

Tokie pavyzdžiai mane pačia lydėjo dar mokyklos laikais, todėl su malonumu dalyvaudavau konkursuose, olimpiadose, pasitikėjau savo jėgomis ir 10 klasėje mokiausi net dvejose mokyklose - vidurinėje ir verslo licėjuje. Mokykloje labai patiko geografija, todėl baigusi vidurinę mokyklą sėkmingai įstojau į tuometinį Pedagoginį universitetą studijuoti geografijos. Nuo 2000 metų visada dirbau vienoje darbovietėje, išleidau tris auklėtinių kartas. Šiandien palaikau puikius ryšius su savo buvusiais vaikais, kurie yra įmonių vadovai, restoranų šefai, Seimo narių padėjėjai, mokytojai. Su mokiniais visada turėjau ir turiu nuostabius santykius. Visada stengiuosi, kad į geografijos pamokas mokiniai eitų be streso ir su didžiausiu malonumu gilintųsi į mokomą discipliną. Džiaugiuosi, kad mano mokiniai su malonumu dalyvauja miesto, šalies, tarptautiniuose konkursuose ir olimpiadose, laimi medalius, o išvykę mokytis į užsienio universitetus toliau renkasi studijuoti geografiją.

Nors geografijos pamokos mokykloje vaikams prasideda tik nuo 6 klasės, esu labai gerai susipažinusi ir su pradinio ugdymo aktualijomis bei programomis, nes mokykloje kurioje dirbu, kuruoju pradinio ugdymo mokytojų metodinę grupę. Be pagrindinio darbo su mokiniais aktyviai dalyvauju ir kitose veiklose. Esu atnaujintų ugdymo programų darbo grupės narė, naujai leidžiamų vadovėlių bendraautorė, Vilniaus krašto geografijos mokytojų asociacijos pirmininkė, LGMA prezidento pavaduotoja.

Visada palaikau žmones, norinčius savo profesines galimybes realizuoti plačiau ir padėti kitiems siekti savo mažų ir didelių tikslų.

1
Tėvų/globėjų informacija
2
Vaiko informacija
Reikalinga pagalba:
Dalykai:

Registruokite vaiką į užsiėmimus

Nuo rugsėjo 1 d. renkamos 1-12 klasių moksleivių grupės lietuvių kalbos, matematikos, anglų kalbos ir kitų disciplinų užsiėmimams. Pamokos vyksta tiek grupėse, tiek individualiai.
© MB „Mokslo Kruselė“
made by Štormas